مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-14سياسي

اجمالی|استان مرکزی میزبان 5 شهید گمنام است


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان خادم شهدا وظیفه و رسالت خادمی برای شهدای والامقام را دارد و امروز میزبان 5 شهید گمنام در استان هستیم و این شهدا همچون چراغی مسیر را نشان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری 5 شهید گمنام در استان مرکزی اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان خادم شهدا وظیفه و رسالت خادمی برای شهدای والامقام را دارد و امروز میزبان 5 شهید گمنام در استان هستیم و این شهدا همچون چراغی مسیر را نشان می دهند و قطعا ورود آنها به استان منشا خیرات و برکات بسیار زیادی خواهد بود.

وی افزود: مردم ولایت مدار و شهید پرور استان مرکزی در طول 42 سال گذشته همواره وفاداری خود به آرمان های بلند انقلاب، امام(ره) و شهدا را به (س) در سطح استان مرکزی تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

کریمی ادامه داد: از تعداد 5 شهید گمنام متعلق به استان مرکزی، یک شهید در دانشگاه آزاد شهرستان ساوه، یک شهید در نیم ور محلات، یک شهید در داودآباد، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان اراک و یک شهید هم در دانشگاه صنعتی اراک خاکسپاری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|استان مرکزی میزبان 5 شهید گمنام است

اجمالی|استان مرکزی میزبان 5 شهید گمنام است